+386 (0)70 691 559 (od pon. - pet. med 8h-15h) info@vipbejba.si

POGOJI POSLOVANJA

S spletno trgovino vipbejba.si (v nadaljevanju » vipbejba.si « ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Mitja Križnik s.p (v nadaljevanju »ponudnik«). Ponudnik zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje vipbejba.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),

3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

7. način plačila in dostave,

8. časovno veljavnost ponudbe,

9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

PONUDBA ARTIKLOV

Artikli na vipbejba.si so pogosto ažurirani. Če niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno na spletni strani ali v mailu, ki ga kupec prejme po oddanem naročilu.

 

NAČINI PLAČILA

  • Z GOTOVINO ob osebnem prevzemu izdelka na sedežu podjetja Vipbejbe (naslov: Hmeljarska cesta 12, 3312 Prebold) po predčasnem dogovoru na telefon +386 (0)70 691 559 (od ponedeljka do petka med 8h-15h).
  • PO POVZETJU: plačate ko prejmete paket z gotovino ali kartico (odvisno ali ima kurir POS terminal). V primeru plačila z gotovino, predlagamo, da imate pripravljen točni znesek odkupnine. Plačate lahko s karticami Visa, Mastercard, Ba, Maestro ali Karanto. V primeru plačila s kartico (debetno ali kreditno) ali gotovino, NIMATE DODATNIH PROVIZIJ OZ. STROŠKOV!
  • PO PREDRAČUNU: ko kupec opravi naročilo, prejme elektronsko sporočilo s povzetkom naročila in podatki za plačilo (podatki in številka bančnega računa). Kupec nato izvrši plačilo z obrazcem UPN (preko spletne banke, na pošti ali banki), mi pa mu pošljemo pošiljko takoj, ko je plačilo vidno na našem računu.
  • PREKO PAYPALA: vse pošiljke, ki so vnaprej plačane preko PayPala pošljemo po prejetju plačila. V tem primeru potrebujete kartico s katero je možno plačevanje preko spleta, poleg tega pa morate biti tudi prijavljeni kot PayPal uporabnik. Znesek naročila lahko tako poravnate preko sistema Paypal, ki deluje na enakem principu kot plačevanje s kreditnimi karticami, le da je s PayPalom omogočeno 24-urno plačevanje, poleg tega pa pri izvedbi plačila sistem o vaši kreditni kartici pri nas ne podaja informacij. Prednost – denar je isto sekundo kot opravite plačilo na našem računu.

 

STROŠKI DOSTAVE

Rok dostave je od 1 do 2 dni za izdelke na zalogi.

V kolikor je naročilo oddano na delovni dan (od ponedeljka do četrtka) do 14h dobite izdelek ŽE NASLEDNJI DELOVNI DAN na izbrani naslov! V kolikor oddate naročilo po 14 uri pa oddamo paket naslednji dan v dostavo. V primeru, ko oddate naročilo v petek do 14h, dobite izdelek v ponedeljek. V primeru, ko oddate naročilo v petek po 14h uri ali med vikendom pa prejmete paket v torek.

Vsi sintetični izdelki v trgovini so na zalogi. 

Le NARAVNIH lasnih podaljškov nimamo vseh na zalogi. Pri naročanju naravnih lasnih podaljškov zbiramo vaša naročila od srede od 13h naprej pa do naslednje srede do 12h, vsak teden. Nato izvedemo naročilo pri našem dobavitelju. Dobavni rok za naravne lasne podaljške od našega dobavitelja je 1 delovni dan. Nato jih dobimo v četrtek, še isti dan tudi odpošljemo in v petek jih že imate v svojih rokah. Lahko nam pišete na naš email naslov: info@vipbejba.si in vam povemo točen dobavni rok za naravne lasne podaljške. Včasih imamo kakšen kos tudi na zalogi!

Stroški poštnine SO BREZPLAČNI pri vrednosti naročila nad 10€! Če je naročilo nižje od 10€, zaračunamo stroške pošiljanja v vrednosti 3,5€. Stroški pakiranja se vedno zaračunajo in znašajo 1,20€.

Pri naročilu izdelkov v vrednosti 40€ ali več prejmete DARILO.

Osebni prevzem izdelkov je mogoč na sedežu Vipbejbe (naslov: Hmeljarska cesta 12, 3312 Prebold) po predhodnem dogovoru na telefon +386 (0)70 691 559 med 8h in 15h.

Pakete pošiljamo preko Pošte Slovenije. Pošta Slovenije Vam dostavi paket v 1-2 delovnih dneh. Ob dela prostih dneh ter vikendih Pošta Slovenije ne dostavlja. Ob oddaji naročila navedite svojo telefonsko številko, da vas bo kurir omenjene dostavne službe obvestil o času dostave paketa.

Pošta Slovenije omogoča več vrst prevzema/dostave pošiljk. Ko Pošta Slovenije prevzame vaš paket in ga obdela, Vam pošlje email in SMS sporočilo, kjer lahko izbirate med vrsto dostave/prevzema in spremembo naslova dostave (če ste si premislili). Prav tako prejmete 13 mestno številko za sledenje pošiljki (https://sledenje.posta.si/).

Vrsta dostave/prevzema:

 

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme potrditev naročila na vpisan elektronski naslov. Račun prejmete v prejetem paketu.

 

ODDAJA NAROČILA

Želeni izdelek v košarico dodaš s klikom na gumb ” NAROČAM IN Z ODDAJO NAROČILA SE STRINJAM S PLAČILOM “.

Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani sproti osveži število izdelkov in skupni znesek košarice v okvirčku “Moja košarica”. Ko imaš v košarici vse želene izdelke in želiš začeti s postopkom zaključka naročila, preprosto klikneš na okvirček “Moja košarica”. Klik te pripelje na Blagajno, kjer bo celoten povzetek tvoje košarice in končni znesek skupaj z stroškom poštnine.

Tukaj izpolnite podatke o kupcu in vnesete naslov, kamor pošljemo naročeno blago. Izberete tudi način plačila. V tem koraku vpišete tudi promocijsko kodo in/ali kodo za darilni bon v kolikor jo imate. Okence – vnesi komentar je namenjeno, da lahko poljubno vpišete morebitne pohvale, kritike ali vnesete dodatne opombe ob nakupu. Za zaključek naročila klikneš na gumb ” NAROČAM IN Z ODDAJO NAROČILA SE STRINJAM S PLAČILOM “. S tem se strinjaš s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za oddano naročilo.

 

POPRAVA NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Si se zmotila pri zlaganju produktov v košarico ali izbiri načina plačila? Brez skrbi! V vsakem trenutku imaš možnost urejanja in popravljanja napak pred oddajo svojega naročila. Klikni na: moja košarica in uredi, kar si želiš. Tam lahko po želji dodaš ali odstraniš izdelke s klikom na povezavo desno ob produktu “x – odstrani”. V kolikor klikneš – nadaljuj z nakupom pa lahko tudi dodaš želene artikle v košarico.

Če imaš kakršnakoli vprašanja ali potrebuješ pomoč, smo vedno tukaj zate. Piši nam na klepet na naši strani https://vipbejba.si, kjer smo dosegljivi vsak dan od 9h do 15h ali pa nam piši na našo fb stran vipbejba.si ali email: info@vipbejba.si z veseljem pomagamo.

 

POZOR

Po oddanem naročilu prejmete potrditveni email na vaš email naslov, nato imate 5 minut časa, da naročilo prekličete v kolikor ste se premislili in naročenega ne želite prejeti. To storite tako da odgovorite na email katerega ste prejeli na vaš elektronski naslov. V emailu napišite: PREKLICUJEM NAROČILO. V primeru, da emaila ne dobimo v roku 5 minut od prejetja vašega naročila, naročila ni več možno preklicati! Kar pomeni, v primeru da je paket odposlan na vaš naslov in ni bil prevzet, vam izstavimo račun v vrednosti 6€ z DDV, ki ga je potrebno poravnati v roku 3 dni od prejema. Račun bo poslan na vaš email naslov in ga je potrebno poravnati! V tem znesku so zajeti stroški pakiranja, embalaže in poštnine.

 

CENE

Cene vsebujejo DDV. Mitja Križnik s.p. je davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu: naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

PROMOCIJSKE KODE

Občasno bralkam e-novičk ali prek drugih komunikacijskih kanalov (facebook, instagram,…) pošljemo promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence “uveljavi kupon” in potrdi s klikom na gumb “uveljavi kupon”. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

Za nakup ali uporabo izdelkov iz spletne trgovine www.vipbejba.si morate biti starejši od 18 let. S potrdilom strinjanja s spodaj navedenimi splošnimi pogoji hkrati potrjujete, da ste starejši od 18 let.

 

VARNOSTNA OPOZORILA ZA IGRAČE

  • Zakon 2009/48/EG o varnosti igrač predpisuje, da se stranko seznani o morebitnih opozorilih že pred nakupom.
  • Katere izdelke boste ponudili otrokom v uporabo se odločite sami. Opozorila ne nadomeščajo dolžnosti nadzora otrok. Določen nadzor in skrb, kakor tudi navodila odraslih so nujna in v pomoč. To že veste in lahko možnosti poškodb pravilno predpostavite.
  • OPOZORILA OB NAKUPU IGRAČE FIDGET SPINNER LED & MUSIC NA SPLETNI STRANI www.vipbejba.si
  • OPOZORILO! Ni primerno za otroke mlajše od 3 let, ker lahko otrok zaužije majhne dele ali se z njimi zaduši.
  • OPOZORILO! Uporaba samo pod neposrednim nadzorom odrasle osebe. Možnost poškodbe
  • OPOZORILO! Možnost zadušitve! Zaradi majhne/ih kroglice/c ni primerno za otroke mlajše od 3 let.
  • OPOZORILO! Ni primerno za otroke mlajše od 3 let. Otroci do 14 let starosti samo pod nadzorom odrasle osebe.
  • OPOZORILO! Ta artikel je igrača. Ni primerna za zaužitje.
  • OPOZORILO! Možnost poškodbe sluha. V primeru, da se zvočnik naprave uporablja preblizu ušes, lahko pride zaradi glasnosti zvoka do poškodbe sluha!
  • OPOZORILO! Nevarnost poškodb! Zaradi nepravilnega ravnanja vrtalke lahko pride do poškodb!
  • OPOZORILO! Nevarnost električnega stika! Če v ohišje izdelka pride voda lahko pride do kratkega stika!
  • OPOZORILO! Nevarnost opeklin! Zvočnik se med delovanjem lahko segreje. V primeru nenormalnega segrevanja je potrebno ročno vrtalko izključiti!
  • OPOZORILO! Nevarnost električnega udara! Pomankljiva električna napeljava ali previsoka električna napetost lahko povzročita električni udar!
  • OPOZORILO! Izdelkov kateri vsebujejo batarije ne izpostavljajte sončni svetlobi oz. temperaturam višjim od 40˙C!
  • OPOZORILO! Naprave Bluetooth delujejo s kratkovalovnimi radijskimi signali, le ti lahko vodijo v nepravilno delovanje drugih elektronskih in medicinskih naprav, zato ročne vrtalke ne uporabljajte:

– na območjih, kjer je uporaba takih naprav prepovedana (napravo je potrebno izklopiti)

– ročno vrtalko ne uporabljajte v zdravstvenih ustanovah, v letalu, na bencinskih črpalkah ter v bližini avtomatskih javljalnikov požara ali avtomatsko krmiljenih naprav.

– poskrbite, da je razdalja med ročno vrtalko in srčnimi spodbujevalniki in drugimi medicinskimi napravami vsaj 20 cm. Radijski valovi lahko vplivajo na delovanje srčnih spodbujevalnikov in drugih medicinskih naprav.

– ročno vrtalko ne uporabljajte, če je poškodovana ali če je poškodovana oprema za polnenje!

Za nakup ali uporabo izdelkov iz spletne trgovine www.vipbejba.si morate biti starejši od 18 let. S potrdilom strinjanja splošnih pogojev poslovanja na www.vipbejba.si, hkrati potrjujete da ste stari več kot 18 let.

 

MENJAVA ARTIKLA

V kolikor želite prejeti izdelek zamenjati nas o tem obvestite na naš email: info@vipbejba.si, v roku 14 dni od prejema izdelka, natisnite obrazec, katerega dobite tukaj: obrazec za menjavo in ga skupaj s prejetim artiklom in kopijo računa pošljite na naš naslov (Mitja Križnik s.p., Hmeljarska cesta 12, 3312 Prebold), v roku 14 dni od podanega obvestila na naš email naslov, pogoji za menjavo artikla so enaki kot pri pravici do odstopa od pogodbe – berite dalje. V kolikor je artikel, ki ga menjate dražji od artikla, ki ste ga kupili pred tem, lahko doplačate razliko, v primeru da je cenejši pa vam razliko povrnemo na TRR. Poštnino v našo smer krijete vi, v vašo pa mi. Izdelek pošljite priporočeno, tako zagotovite, da se paket ne bo izgubil.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu s 43č. in b43d. členom ZVPot pravico, da nas v 14 dneh obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe.

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini.

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslal nazaj. Prejeta plačila vam bomo izvršili na vaš TR (osebni račun).

Če se ta rok izteče konec tedna ali na državni praznik, se obdobje podaljša do naslednjega delovnega dne. ZVpot (43.d člen) določa, da mora podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu pogodbe vrniti vsa prejeta plačila. Lahko pa podjetje zadrži vračilo prejetih  plačilo do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Ko vam denar nakažemo na vaš TRR vas o tem obvestimo tudi preko e-pošte.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe ali pri menjavi artikla, je neposreden strošek vračila blaga. (Stroški poštnine se razlikujejo glede na velikost in težo vaše pošiljke) Priporočamo, da pošljete paket priporočeno, da se paket ne izgubi, za pošiljke katere se izgubijo ne odgovarjamo, v primeru, da paketa, ki ga vračate, ali želite zamenjati nismo prejeli in odstopate od pogodbe vam denarja za vaš nakup žal ne moremo vrniti, prav tako ne moremo narediti menjave. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so v primeru, da so poslane na naš naslov zavrnjene. Naročeno lahko vrnete le po pošti, osebna vračila in menjave žal niso možne.

O nameravanem vračilu nas, prosimo, pisno obvestite še preden pošljete paket, in sicer na kontaktni e-mail info@vipbejba.si. Potrošnik mora blago vrniti na naš naslov (Mitja Križnik s.p., Hmeljarska cesta 12, 3312 Prebold).  Obvezno priložite tudi kopijo računa!

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj: Obrazec za odstop od pogodbe

Potrošnik vrne blago na naslov: Mitja Križnik s.p., Hmeljarska cesta 12, 3312 Prebold. POZOR! Pri unikatnih artiklih – narejenih po naročilu to pravilo ne velja in potrošnik NIMA pravice do zamenjave ali vračila blaga!

Za prejeto blago, katerega ste se odločili da ga boste vrnili, ne smete uporabljati. Pravica do odstopa od pogodbe velja samo za pregled blaga. To ni pravica do 14-dnevne brezplačne uporabe izdelka. Blago mora biti v stanju kot je bilo, v enaki embalaži in s priloženim računom- lahko je kopija. V primeru, da je ugotovljeno da je bilo blago uporabljeno ali ima kakšne druge znake uporabe, denarja nismo dolžni vrniti. Podjetje Mitja Križnik s.p. si pridržuje pravico, v kolikor ugotovi, da določen naročnik ni prevzel paketa, nato pa ponovno oddal naročilo, da pri ponovnem naročilu zahteva plačilo stroškov poštnine (za paket, ki ni bil prevzet + za novo oddano naročilo) po prejetem plačilu odda paket v dostavo. V primeru, ko je paket odposlan nazaj na naš naslov in niso pogoji za vračilo denarja izpolnjeni, pošljemo paket nazaj na vaš naslov z odkupnino v vrednosti 3,50€ – v te ceni so vključeni stroški poštnine. Znesek je potrebno poravnati, ko prejmete paket.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TTR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta: Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

V kolikor želite blago zamenjati veljajo enaki pogoji kot pri vračilu.

 

NAROČNIK NE MORE VRNITI BLAGA ALI GA ZAMENJATI V PRIMERU:

1. če naročnik ne priloži kopije računa

2. če naročnik ne priloži izpolnjenega obrazca za menjavo ali za odstop od pogodbe, katerega najdete pod pogoji poslovanja -zgoraj

3. če blago ni v originalno zapakirani embalaži (v primeru ko je embalaža sestavni del izdelka)

4. če blago ni bilo kupljeno v spletni trgovini www.vipbejba.si

5. če je ob vračilu izdelek v razstavljenem stanju

6. če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti)

7. ob okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile

8. če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja. pri spremembah na aparatu

9. če ima izdelek neprijeten vonj, katerega pred prevzemom paketa ni bilo: primer: želite vrniti lasne podaljške ali jih zamenjati in imajo vonj po cigaretnem dimu, v tem primeru menjava ali vračilo denarja nista možna zaradi higienskih razlogov

10. če je izdelek že bil v uporabi: primer: nosili oz. uporabljali ste modrček ali lasne podaljške nato pa želite izdelek vrniti, v tem primeru, zaradi higienskih razlogov izdelka ali izdelkov ni možno vrniti

11. če je izdelek že opran! Preden izdelek uporabite oz. ga operete preverite če je brezhiben! V nasprotnem primeru nas kontaktirajte in bomo izdelek zamenjali ali vam vrnili denar. V kolikor je ugotovljeno, da je bil izdelek že v pranju in ga želite zamenjati ali vrniti to žal ni možno.

 

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna, kadar:

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

 

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Obrazec za prijavo stvarne napake vam pošljemo, v primeru da ga želite. Pišite nam na: info@vipbejba.si in vam ga bomo poslali.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Pravico do uveljavljanje stvarne napake imate le ob priložitvi kopije računa, brez računa vam žal NE MOREMO zamenjati artikla.

 

Primer: v spletni trgovini www.vipbejba.si naročite naravne lasne podaljške, ki vam jih je namestila frizerka oz. za to usposobljena oseba. Lase nato želite reklamirati, saj vam ne ustrezajo. Podjetje Mitja Križnik s.p. ne odgovarja za napake povzročene s strani frizerja ali usposobljene osebe na tem področju. Prav tako v tem primeru oz. v nobenem primeru ne krijemo stroške namestitve in odstranitve lasnih podaljškov! Za te stroške morate poskrbeti sami. V kolikor želite lasne podaljške reklamirati potrebujete kopijo računa! Brez računa reklamacij ne sprejemamo. V kolikor je ugotovljeno malomarno ravnanje z lasmi oz. navodila za nego niso bila upoštevana, reklamacije v tem primeru ne morate uveljavljati oz. vam vračilo denarja ali zamenjava za drugi artikel ne pripada!

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

 

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

– pošiljatelj bo jasno razviden,

– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina Vipbejba.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka in logotip Vipbejba.si je v lasti upravljalca spletne strani Vipbejba.si, Mitja Križnik-a. Ostale blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se lahko odda prek e-poštnega naslova: info@vipbejba.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

v  Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

v  Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Mitja Križnik s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj: klik

 

DARILCA OB PROMOCIJSKIH AKCIJAH

Ker radi nagrajujemo svoje zveste sledilce, stranke in vse, ki nas spremljate preko ostalih medijev, mnogokrat izvedemo posebne promocijske akcije. Ena izmed takšnih akcij je, ko večkrat podarimo darilca ob nakupu. Pri tem so možna darilca vselej eksplicitno in nedvoumno navedena. Če se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da se mora prav tako vrniti tudi darilce, če pride do vračila artiklov delno ali v celoti, razen če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilce, ali če stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine. V primeru, da: stranka dobi darilo ob nakupu nad 50 EUR (brez stroškov pošiljanja). Njen nakup znaša 57 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 20 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 37 EUR, kar pomeni, da ni upravičena do darilca in ga mora vrniti. Lahko pa namesto vračila denarja izrazi željo in zamenja vračajoči artikel z artiklom v vrednosti 20 EUR v tem primeru vam darilce ostane.

Prav tako darilc, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ne menjujemo za drug artikel in ne vračamo vrednosti takšnega izdelka.

 

OBVEŠČANJE IN E-NOVIČKE

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk s tem pa žal ne bo obveščen o novostih in akcijah, ki jih pripravljamo za naše zveste spremljevalce oz. sledilce.

 

DODATNA POJASNILA GLEDE NAKUPA

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in je po preteku čakalnega roka ( 4 dni ) na parcel shopu, paketomatu, ali kateri drugi lokaciji, vrnjen na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Stroški neprevzema znašajo 6 € z DDV in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke ter pogodbeno kazen.

Naročnik se lahko stroškom izogne tako, da račun za naročeno blago (katerega ni prevzel) poravna na trr in mu nato ponovno paket dostavimo na njegov naslov. Ko paket sprejme se dodano zaračuna še stroške dostave 4€ za ponovno pošiljanje.

 

PRAVICA O SPREMEMBI

Mitja Križnik s.p. si pridržuje pravico o spremembi pogojev poslovanja.

Prijavite se na e-novičke, bodite obveščeni o akcijskih ponudbah!

Zaupajo nam znane Slovenke

kataya

katarina benček

Ivona Pavlović

Valerija Slapnik

                                 

0