POGOJI POSLOVANJA
S spletno trgovino vipbejba.si (v nadaljevanju » vipbejba.si « ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Mitja Križnik s.p (v nadaljevanju »ponudnik«). Ponudnik zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje vipbejba.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
7. način plačila in dostave,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA ARTIKLOV
Artikli na vipbejba.si so pogosto ažurirani. Če niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno na spletni strani ali v mailu, ki ga kupec prejme po oddanem naročilu.
NAČINI PLAČILA
- Z GOTOVINO ob osebnem prevzemu izdelka na sedežu podjetja Vipbejbe (naslov: Tovarniška cesta 23, 3311 Šempeter v Savinjski dolini) po predhodnem dogovoru na telefon +386 (0)70 691 559 med 8h in 15h.
- PO POVZETJU: plačate ko prejmete paket z gotovino ali kartico (odvisno ali ima kurir POS terminal). V primeru plačila z gotovino, predlagamo, da imate pripravljen točni znesek odkupnine. Plačate lahko s karticami Visa, Mastercard, Ba, Maestro ali Karanto. V primeru plačila s kartico (debetno ali kreditno) ali gotovino, NIMATE DODATNIH PROVIZIJ OZ. STROŠKOV!
- PO PREDRAČUNU: ko kupec opravi naročilo, prejme elektronsko sporočilo s povzetkom naročila in podatki za plačilo. Podatki za plačilo so podatki, kam nakažete denar za plačilo naročila…to so naše ime, priimek, naslov, številka bančnega računa, številka naročila (sklic pri plačilu)). Kupec nato izvrši plačilo z obrazcem UPN (preko spletne banke, na pošti ali banki), mi pa mu pošljemo pošiljko takoj, ko je plačilo vidno na našem računu.
- PREKO PAYPALA: vse pošiljke, ki so vnaprej plačane preko PayPala pošljemo po prejetju plačila. V tem primeru potrebujete kartico s katero je možno plačevanje preko spleta, poleg tega pa morate biti tudi prijavljeni kot PayPal uporabnik. Znesek naročila lahko tako poravnate preko sistema Paypal, ki deluje na enakem principu kot plačevanje s kreditnimi karticami, le da je s PayPalom omogočeno 24-urno plačevanje, poleg tega pa pri izvedbi plačila sistem o vaši kreditni kartici pri nas ne podaja informacij. Prednost – denar je isto sekundo kot opravite plačilo na našem računu.
DOSTAVA
Rok dostave je od 1 do 2 delovna dneva za izdelke na zalogi.
V kolikor je naročilo oddano na delovni dan (od ponedeljka do četrtka) do 14h, pošljemo paket še isti dan, izdelek pa dobiš ŽE NASLEDNJI DELOVNI DAN na izbrani naslov! V kolikor oddaš naročilo po 14 uri, paket pošljemo naslednji dan, dobiš ga pa dan kasneje. V primeru, da oddaš naročilo v petek do 14h, dobiš izdelek v ponedeljek. V primeru, da oddaš naročilo v petek po 14 uri ali med vikendom, pošljemo paket v ponedeljek, paket pa prejmeš v torek.
Vsi sintetični izdelki v trgovini so na zalogi.
LE NARAVNIH LASNIH PODALJŠKOV NIMAMO NA ZALOGI. Naravne lasne podaljške naročujemo sproti pri dobavitelju. Dobavni rok je od 2-10 dni. Ob sprejemu naročila te o tem tudi obvestimo in ti povemo, kolikšen bo dobavni rok. Včasih imamo kakšen kos tudi na zalogi! Lahko nam pišete na naš email naslov: info@vipbejba.si in vam povemo točen dobavni rok za naravne lasne podaljške. Včasih imamo kakšen kos tudi na zalogi!
Za vsak vaš nakup je strošek poštnine 5€ in strošek pakiranja 1,20€.
Pri naročilu izdelkov v vrednosti 100€ ali več, prejmete DARILO.
Osebni prevzem izdelkov je mogoč na sedežu podjetja (naslov: Tovarniška cesta 23, 3311 Šempeter v Savinjski dolini) po predhodnem dogovoru na telefon +386 (0)70 691 559 med 8h in 15h.
Pakete pošiljamo preko Pošte Slovenije. Pošta Slovenije ti dostavi paket v 1-2 delovnih dneh. Ob dela prostih dneh ter vikendih Pošta Slovenije ne dostavlja. Ob oddaji naročila navedi svojo telefonsko številko, da te bo kurir omenjene dostavne službe obvestil o času dostave paketa.
Pošta Slovenije omogoča več vrst prevzema/dostave pošiljk. Ko Pošta Slovenije prevzame tvoj paket in ga obdela, ti pošlje email in SMS sporočilo, kjer lahko izbiraš med vrsto dostave/prevzema in spremembo naslova dostave (če si premisliš). Prav tako prejmeš 13 mestno številko za sledenje pošiljki (https://sledenje.posta.si/).
Vrsta dostave/prevzema:
- prevzem pošiljke od poštarja (pred dostavo pošiljke te poštar pokliče),
- prevzem pošiljke na tvoji najbližji Poštni poslovalnici (https://www.posta.si/iskalnik-poslovalnic),
- prevzem pošiljke na Paketomatih Pošte Slovenije (https://www.posta.si/zasebno/postne-storitve/ps-paketomat),
- prevzem pošiljke na Petrolovih poslovalnicah (https://www.petrol.si/prodajna-mesta#posta). Petrol zaračuna dodatnih 0,45€ za prevzem paketa. Petrol zaračuna dodatnih 1,50€ za plačilo odkupnine paketa.
NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme potrditev naročila na vpisan elektronski naslov. Račun prejmete v prejetem paketu.
ODDAJA NAROČILA
Želeni izdelek v košarico dodaš s klikom na gumb ” DODAJ V KOŠARICO “.
Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani sproti osveži število izdelkov in skupni znesek košarice v okvirčku “MOJA KOŠARICA”. Ko imaš v košarici vse željene izdelke in želiš začeti s postopkom zaključka naročila, preprosto klikneš na okvirček “MOJA KOŠARICA”. Klik te pripelje na BLAGAJNO, kjer bo celoten povzetek tvoje košarice in končni znesek skupaj z stroškom poštnine.
Tukaj izpolnite podatke o kupcu in vnesete naslov, kamor pošljemo naročeno blago. Izberete tudi način plačila. V tem koraku vpišete tudi promocijsko kodo in/ali kodo za darilni bon, v kolikor jo imate. Okence – OPOMBE NAROČILA – je namenjeno, da lahko poljubno vpišete morebitne pohvale, kritike ali vnesete dodatne opombe ob nakupu. OBKLJUKATE KVADRATEK PRED STAVKOM: ˝Z ODDAJO NAROČILA SE STRINJATE S POGOJI POSLOVANJA IN NAČINOM PLAČILA˝. Za zaključek naročila klikneš na gumb ” KUPITE SEDAJ˝. S tem se strinjaš s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za oddano naročilo.
POPRAVA NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA
Si se zmotila pri zlaganju produktov v košarico ali izbiri načina plačila? Brez skrbi! V vsakem trenutku imaš možnost urejanja in popravljanja napak pred oddajo svojega naročila. Klikni na: MOJA KOŠARICA in UREDI, kar si želiš. Tam lahko po želji dodaš ali odstraniš izdelke s klikom na povezavo desno ob produktu “X – ODSTRANI”. V kolikor klikneš – NADALJUJ Z NAKUPOM pa lahko tudi dodaš želene artikle v košarico.
Če imaš kakršnakoli vprašanja ali potrebuješ pomoč, smo vedno tukaj zate. Piši nam na našo fb stran vipbejba.si ali email: info@vipbejba.si . Z veseljem pomagamo.
POZOR
Po oddanem naročilu prejmete potrditveni email na vaš email naslov. V kolikor si premislite in želite preklicati naročilo, to storite tako, da odgovorite na email katerega ste prejeli na vaš elektronski naslov. V emailu napišite: PREKLICUJEM NAROČILO.
CENE
Cene vsebujejo DDV. Mitja Križnik s.p. je davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu: naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
STAROSTNA OMEJITEV KUPCA
Za nakup ali uporabo izdelkov iz spletne trgovine www.vipbejba.si morate biti starejši od 18 let. S potrdilom strinjanja s spodaj navedenimi splošnimi pogoji hkrati potrjujete, da ste starejši od 18 let.
VARNOSTNA OPOZORILA ZA IGRAČE
- Zakon 2009/48/EG o varnosti igrač predpisuje, da se stranko seznani o morebitnih opozorilih že pred nakupom.
- Katere izdelke boste ponudili otrokom v uporabo se odločite sami. Opozorila ne nadomeščajo dolžnosti nadzora otrok. Določen nadzor in skrb, kakor tudi navodila odraslih so nujna in v pomoč. To že veste in lahko možnosti poškodb pravilno predpostavite.
- OPOZORILO! Ni primerno za otroke mlajše od 3 let, ker lahko otrok zaužije majhne dele ali se z njimi zaduši.
- OPOZORILO! Uporaba samo pod neposrednim nadzorom odrasle osebe. Možnost poškodbe
- OPOZORILO! Možnost zadušitve! Zaradi majhne/ih kroglice/c ni primerno za otroke mlajše od 3 let.
- OPOZORILO! Ni primerno za otroke mlajše od 3 let. Otroci do 14 let starosti samo pod nadzorom odrasle osebe.
- OPOZORILO! Ta artikel je igrača. Ni primerna za zaužitje.
- OPOZORILO! Možnost poškodbe sluha. V primeru, da se zvočnik naprave uporablja preblizu ušes, lahko pride zaradi glasnosti zvoka do poškodbe sluha.
- OPOZORILO! Nevarnost električnega stika! Če v ohišje izdelka pride voda lahko pride do kratkega stika!
- OPOZORILO! Nevarnost opeklin! Zvočnik se med delovanjem lahko segreje.
- OPOZORILO! Nevarnost električnega udara! Pomanjkljiva električna napeljava ali previsoka električna napetost lahko povzročita električni udar!
- OPOZORILO! Izdelkov kateri vsebujejo baterije ne izpostavljajte sončni svetlobi oz. temperaturam višjim od 40˙C!
- OPOZORILO! Naprave Bluetooth delujejo s kratkovalovnimi radijskimi signali, le ti lahko vodijo v nepravilno delovanje drugih elektronskih in medicinskih naprav.
MENJAVA ARTIKLA
V kolikor želite prejeti izdelek zamenjati nas o tem obvestite na naš email: info@vipbejba.si, v roku 14 dni od prejema izdelka, kjer vam bomo podali nadaljne informacije o menjavi artikla. Paket pošljete na naslov (Mitja Križnik s.p., Na trati 15, 3311 Šempeter v Savinjski dolini), v roku 14 dni od podanega obvestila na naš email naslov, pogoji za menjavo artikla so enaki kot pri pravici do odstopa od pogodbe – berite dalje. V kolikor je artikel, ki ga menjate dražji od artikla, ki ste ga kupili pred tem, lahko doplačate razliko, v primeru da je cenejši pa vam razliko povrnemo na TRR. Poštnino v našo smer krijete vi, v vašo pa mi. Izdelek pošljite priporočeno, tako zagotovite, da se paket ne bo izgubil. ARTIKEL, KI GA VRAČATE NE SME BITI NOŠEN OZ. UPORABLJEN, NE SME BITI POŠKODOVAN (VIZUALNO IN TEHNIČNO MORA BITI BREZHIBEN), NE SME IMETI NEPRIJETNIH VONJAV, MORA BITI V ORIGINAL EMBALAŽI IN VRNJEN V NESPREMENJENI KOLIČINI. ČE UGOTOVIMO, DA KATERI OD ZGORAJ NAŠTETIH POGOJEV NI IZPOLNJEN, REKLAMACIJE NE UPOŠTEVAMO.
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu s 43č. in b43d. členom ZVPot pravico, da nas v 14 dneh obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe.
Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora ARTIKEL, KI GA VRAČA, VRNITI NENOŠENEGA OZ. NEUPORABLJENEGA, NE SME BITI POŠKODOVAN (VIZUALNO IN TEHNIČNO MORA BITI BREZHIBEN), NE SME IMETI NEPRIJETNIH VONJAV, MORA BITI V ORIGINAL EMBALAŽI IN VRNJEN V NESPREMENJENI KOLIČINI. ČE UGOTOVIMO, DA KATERI OD ZGORAJ NAŠTETIH POGOJEV NI IZPOLNJEN, REKLAMACIJE NE UPOŠTEVAMO.
Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.
Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslal nazaj. Prejeta plačila vam bomo izvršili na vaš TRR (osebni račun).
Če se ta rok izteče konec tedna ali na državni praznik, se obdobje podaljša do naslednjega delovnega dne. ZVpot (43.d člen) določa, da mora podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu pogodbe vrniti vsa prejeta plačila. Lahko pa podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Ko vam denar nakažemo na vaš TRR vas o tem obvestimo tudi preko e-pošte.
Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe ali pri menjavi artikla, je neposreden strošek vračila blaga. Stroški poštnine se razlikujejo glede na velikost in težo vaše pošiljke. Priporočamo, da pošljete paket priporočeno, da se paket ne izgubi, za pošiljke katere se izgubijo ne odgovarjamo, v primeru, da paketa, ki ga vračate, ali želite zamenjati nismo prejeli in odstopate od pogodbe vam denarja za vaš nakup žal ne moremo vrniti, prav tako ne moremo narediti menjave. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so v primeru, da so poslane na naš naslov zavrnjene. Naročeno lahko vrnete le po pošti, osebna vračila in menjave žal niso možne.
O nameravanem vračilu nas, prosimo, pisno obvestite še preden pošljete paket, in sicer na kontaktni e-mail info@vipbejba.si. Potrošnik mora blago vrniti na naš naslov (Mitja Križnik s.p., Na trati 15, 3311 Šempeter v Savinjski dolini). Obvezno priložite tudi kopijo računa!
Potrošnik vrne blago na naslov: Mitja Križnik s.p., Na trati 15, 3311 Šempeter v Savinjski dolini. POZOR! Pri unikatnih artiklih – narejenih po naročilu to pravilo ne velja in potrošnik NIMA pravice do zamenjave ali vračila blaga!
Za prejeto blago, katerega ste se odločili da ga boste vrnili, ne smete uporabljati. Pravica do odstopa od pogodbe velja samo za pregled blaga. To ni pravica do 14-dnevne brezplačne uporabe izdelka. Blago mora biti v stanju kot je bilo, v enaki embalaži in s priloženim računom – lahko je kopija. V primeru, da je ugotovljeno da je bilo blago uporabljeno ali ima kakšne druge znake uporabe, denarja nismo dolžni vrniti. Podjetje Mitja Križnik s.p. si pridržuje pravico, v kolikor ugotovi, da določen naročnik ni prevzel paketa, nato pa ponovno oddal naročilo, da pri ponovnem naročilu zahteva plačilo vsote naročila + stroškov poštnine (za novo oddano naročilo) vnaprej – nakazilo na TRR. Po prejetem plačilu odda paket v dostavo. V primeru, ko je paket odposlan nazaj na naš naslov in niso pogoji za vračilo denarja izpolnjeni, pošljemo paket nazaj na vaš naslov z odkupnino v vrednosti 5€ – v te ceni so vključeni stroški poštnine. Znesek je potrebno poravnati, ko prejmete paket.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TTR uporabnika se vrne le vplačani znesek.
Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta: Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.
V kolikor želite blago zamenjati veljajo enaki pogoji kot pri vračilu.
NAROČNIK NE MORE VRNITI BLAGA ALI GA ZAMENJATI V PRIMERU:
1. če naročnik ne priloži kopije računa
2. če naročnik ne priloži izpolnjenega obrazca za menjavo ali za odstop od pogodbe (dobite ga na mail, ko nas kontaktirate)
3. če blago ni v originalno zapakirani embalaži (v primeru ko je embalaža sestavni del izdelka)
4. če blago ni bilo kupljeno v spletni trgovini www.vipbejba.si
5. če je ob vračilu izdelek v razstavljenem stanju
6. če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti)
7. ob okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile
8. če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
9. če ima izdelek neprijeten vonj, katerega pred prevzemom paketa ni bilo: primer: želite vrniti lasne podaljške ali jih zamenjati in imajo vonj po cigaretnem dimu, v tem primeru menjava ali vračilo denarja nista možna zaradi higienskih razlogov
10. če je izdelek že bil v uporabi: primer: nosili oz. uporabljali ste modrček ali lasne podaljške nato pa želite izdelek vrniti, v tem primeru, zaradi higienskih razlogov izdelka ali izdelkov ni možno vrniti
11. če je izdelek že opran! Preden izdelek uporabite oz. ga operete preverite če je brezhiben! V nasprotnem primeru nas kontaktirajte in bomo izdelek zamenjali ali vam vrnili denar. V kolikor je ugotovljeno, da je bil izdelek že v pranju in ga želite zamenjati ali vrniti, to žal ni možno.
STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna, kadar:
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Primer: v spletni trgovini www.vipbejba.si naročite naravne lasne podaljške, ki vam jih je namestila frizerka oz. za to usposobljena oseba. Lase nato želite reklamirati, saj vam ne ustrezajo. Podjetje Mitja Križnik s.p. ne odgovarja za napake povzročene s strani frizerja ali usposobljene osebe na tem področju. Prav tako v tem primeru oz. v nobenem primeru ne krijemo stroške namestitve in odstranitve lasnih podaljškov! Za te stroške morate poskrbeti sami. V kolikor želite lasne podaljške reklamirati potrebujete kopijo računa! Brez računa reklamacij ne sprejemamo. V kolikor je ugotovljeno malomarno ravnanje z lasmi oz. navodila za nego niso bila upoštevana, reklamacije v tem primeru ne morate uveljavljati oz. vam vračilo denarja ali zamenjava za drugi artikel ne pripada!
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
UPORABA IN OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV ZA POŠILJANJE SMS-OV POTENCIALNIM KUPCEM
Upravljavec za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, sporočila v aplikacijah za hipno sporočanje, e-poštna sporočila) uporablja storitev Cartfox. Politika zasebnosti Cartfox in podatki o ponudniku Cartfox so dostopni tukaj. Upravljavec osebne podatke upravlja skupaj s ponudnikom Cartfox.
Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, so:
- e-poštni naslov;
- telefonska številka;
- podatki o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;
- podatki o pošiljanju sporočil:
- tip sporočila (SMS, sporočilo v aplikaciji za hipno sporočanje (vrsta aplikacije), e-poštno sporočilo);
- datum pošiljanja;
- čas pošiljanja;
- vsebina pošiljanja (npr. zapuščena nakupovalna košarica, obvestilo o popustu ipd.);
- podatki o nedostavljivosti sporočila (datum in čas prejema obvestila o nedostavljivosti;
- podatki o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni nakupovalni košarici, nakup artikla s popustom ipd.).
Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox, posredujejo samodejno, ko jih posameznik vpiše na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve Cartfox je:
- osebna privolitev posameznika (pri prejemnikih, ki so jo podali privolitev za prejemanje sporočil);
- zakoniti interes upravljavca (pri prejemnikih sporočil, ki upravljavcu niso podali privolitve za prejemanje sporočil).
Vsako prejeto sporočilo vsebuje navodila za enostavno odjavo od prejemanja. Z odjavo se prejemnik odjavi le od prejemanja sporočil v storitvi Cartfox. Če želite popolno odjavo od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, nam lahko pišete na sales@dfvu.org.
Namen obdelave osebnih podatkov v okviru storitve Cartfox je spodbujanje prejemnikov k nakupu artiklov ali storitev na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca oziroma preverjanje njihove volje za sklenitev pogodbe (npr. pri obveščanju o zapuščeni nakupovalni košarici).
Osebni podatki v okviru storitve Cartfox se ne posredujejo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox) in tudi upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru Cartfox dostopa le do poročil, ki vsebujejo agregirane in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakup preko poslanih sporočil ipd.).
Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, se ne iznašajo v tretje države ali mednarodne organizacije, torej se ne iznašajo ali posredujejo izven ozemlja držav članic EU.
Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru Cartfox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah, ki jih imajo posamezniki v zvezi s temi osebnimi podatki so dostopni v Politiki zasebnosti in ravnanja z osebnimi podatki CARTFOX. Za več informacij se lahko obrnete na sales@dfvu.org ali na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, dpo@jkgroup.si, + 386 (0)590 91 794.
PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina Vipbejba.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka in logotip Vipbejba.si je v lasti upravljalca spletne strani Vipbejba.si, Mitja Križnik-a. Ostale blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudil izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se lahko odda prek e-poštnega naslova: info@vipbejba.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Mitja Križnik s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije.
DARILCA OB PROMOCIJSKIH AKCIJAH
Ker radi nagrajujemo svoje zveste sledilce, stranke in vse, ki nas spremljate preko ostalih medijev, mnogokrat izvedemo posebne promocijske akcije. Ena izmed takšnih akcij je, ko večkrat podarimo darilca ob nakupu. Pri tem so možna darilca vselej eksplicitno in nedvoumno navedena. Če se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da se mora prav tako vrniti tudi darilce, če pride do vračila artiklov delno ali v celoti, razen če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilce, ali če stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine. V primeru, da: stranka dobi darilo ob nakupu nad 50 EUR (brez stroškov pošiljanja). Njen nakup znaša 57 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 20 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 37 EUR, kar pomeni, da ni upravičena do darilca in ga mora vrniti. Lahko pa namesto vračila denarja izrazi željo in zamenja vračajoči artikel z artiklom v vrednosti 20 EUR v tem primeru vam darilce ostane.
Prav tako darilc, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ne menjujemo za drug artikel in ne vračamo vrednosti takšnega izdelka.
OBVEŠČANJE IN E-NOVIČKE
Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk s tem pa žal ne bo obveščen o novostih in akcijah, ki jih pripravljamo za naše zveste spremljevalce oz. sledilce.
DODATNA POJASNILA GLEDE NAKUPA
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in je po preteku čakalnega roka (15 dni) na parcel shopu, paketomatu, ali kateri drugi lokaciji, vrnjen na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Stroški neprevzema znašajo 6 € z DDV in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke ter pogodbeno kazen.
PRAVICA O SPREMEMBI
Mitja Križnik s.p. si pridržuje pravico o spremembi pogojev poslovanja.